au-pair in amerika

Step 1...

Hi, welkom op mijn reisblog!

Vanaf hier wil ik jullie op de hoogte houden van mijn big plans... Ik wil namelijk voor een jaar als au-pair gaan werken in de USA!
Eerst waren het alleen nog maar ideeën, maar nu begint het ook wel een plan te worden. De eerste paar stap(jes) zijn al genomen...
Om te beginnen, ik heb me al aangemeld voor het Au-Pair programma van TravelActive. Nu moet ik nog allemaal formulieren gaan invullen, maar helaas heb ik daar ook eerst m'n rijbewijs voor nodig (willen ze het kunnen opsturen naar het au-pair bureau in Amerika).
Met rijlessen ga ik bijna beginnen, hebwel al een proefles gehad haha.
Ook ben ik als een malle opzoek naar werk, want rijlessen kosten natuurlijk geld. Bovendien moet ik ook nog een beetje mijn oppasuren/ervaringen uitbreiden.
In elk geval ben ik al gestopt met school. Dit was wel even een beslissing, maar ik kwam erachter dat dit toch niks voor mij was, en dat ik nu wel echt mijn dromen achterna ga.

Anyway, ik ga eerst maar even al deze dingen doen voordat ik überhaupt mijn formulieren kan opsturen...

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active