au-pair in amerika

Afscheid

Hoi,

Dit is mijn laatste geschreven blogje uit Nederland, de volgende zal komen uit Kuala Lumpur waar ik nog even een korte vakantie zal hebben voor dat het echte werk begint.

De titel is 'Afscheid' want dat is ongeveer het enige waar ik de afgelopen dagen mentaal en fysiek mee bezig ben.
De eerste tekenen van afscheid vormden zich woensdagavond, toen ik met mijn oma, oom en tante uiteten ging om die gedag te zeggen. En op donderdagavondmoest ik alMargo uitzwaaien want zij vertrok de volgende dag naar Nepal, en komt pas thuis als ik al lang en breed vertrokken ben. Toen was het besef er eventjes, maar heel raar. Zelf zou ik nog een week in Nederland zijn maar tochwist ik dat ik een van mijn beste vriendinnetjes 10 maanden niet zouzien.
Toen had ik het hele weekend afscheidsfeestjes. Zaterdag met vrienden en zondag met familie en kennisen. Ten eerste wil ik jullie natuurlijk bedanken voor jullie aanwezigheid, cadeautjes, lieve woorden en knuffels.
Maar het was heel raar, aan de ene kant was het supergezellig maar ik kon gewoon niet beseffen dat ik de meeste na die avond niet meer zou zien voor een hele lange tijd. Eigenlijk is dat besef er nog steeds niet, maar dat is misschien ook wel goed.

En dan over 2 dagen vertrekken we richting Schiphol, waar ik als een berg tegenop zie haha.
Hoe die dramatische ervaring zal zijn lezen jullie waarschijnlijk in de volgende blog.



Liefs xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active