au-pair in amerika

Vertrekdatum

Jaaaa,

daar zijn we weer met weer een update.10 oktober rond half 9 's avondsis de datum dat ik in het vliegtuig stap. Op 11 oktober kom ik aan in Kuala Lumpur waar ik t/m 16 oktober met mijn stiefvader zal doorbrengen. Dan vlieg ik dus de 16e naar Brisbane, waar ik na een 2-daagse work&holiday oriëntatie naar mijn gezin zal gaan.
Mijn voorlopige (wijzigbare) terugvlucht is 18 augustus 2014. Waarschijnlijk vlieg ik 15 juli weer vanuit Australië naar Maleisië en ga ik samen met Kim door Azië reizen, maar dit is allemaal nog onder voorbehoud. Sowieso doet de terugvlucht en thuiskomt er voorlopig nog helemaal niet toe!
De komende 12 dagen wordt het nog de laatste dingetjes regelen, afscheid nemen, koffers pakken, etc.


Veel liefs!

PS: nogmaals, als je een email wilt ontvangen zodra ik een nieuwe blog hebt, vul dan je emailadres rechts in het balkje in!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active