au-pair in amerika

We have a match!

Hoi allemaal,

Omdat de meeste van jullie toch aardig nieuwsgierig zijn over hoe het met de vorderingen gaat schrijf ik het allemaal wel even in 1 blog.
In mijn vorige schreef ik dat ik een superleuk gezin had gesproken in Sydney. Na nog wat vaker geskyped te hebben (ook met de kindjes, wat een schatjes waren dat!) kreeg ik uiteindelijk toch een mailtje dat hij voor het andere meisje had gekozen. Hij vond het heel lastig en kon eigenlijk niet kiezen, maar hij moest wel.
Daar was ik (naar eigen verbazing) best verdrietig van, en vooral nogal verloren want ik werd weer opnieuw in het diepe gegooid en moest dus weer opnieuw beginnen.
Ik had intussen al een aantal nieuwe gezinnen in mijn inbox, maar had daar niks mee gedaan omdat ik alle focus legde op dat eerste gezin. Langzamerhand verdwenen ze ook van het lijstje, die hadden natuurlijk ook al een aupair gevonden.
Toen kreeg ik weer een nieuwe lading gezinnen waarvan 2 er erg leuk uitzagen en die had ik toen gemaild. Eentje in Brisbane en eentje in Melbourne. Met allebei had ik geskyped en leuke gesprekken gehad.
Toen kreeg ik na een weekje een mailtje dat het gezin uit Brisbane mij de positie als aupair wilden aanbieden, maar ondertussen was ik ook nog in contant met Melbourne. Opeens stond ik voor een keuze. Dit was heel lastig, omdat je niemand wil teleurstellen maar zelf ook de goeie keuze wilt maken.

Op de kleine details ga ik verder nu niet in, maar -ik zal jullie ook niet langer in spanning houden- uiteindelijk ga ik wonen bij en werken voor de familie Cooper in Brisbane!
Het gezin bestaat uit: Nicholas (dad), Nyomee (mom), Alexandra (13), Isabella (4) en Xavier (3)!

Mijn vertrekdatum is nog niet bekend maar het zal niet lang duren, ik denk binnen nu en een maand ongeveer. Spannendddd.

Ik breng jullie snel weer op de hoogte als ik meer weet!

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active