au-pair in amerika

Geaccepteerd & een familie gesproken

Hoi hoi,

Zoals ik al zei zou er spoedig een update volgen, en die is nu hier. Ik dacht eerst, ik wacht nog even tot ik wat meer informatie heb om te vertellen, maar dit is ook al best interessant hoor.
Ten eerste kreeg ik al heel snel een brief van TravelActive met dat ik geaccepteerd was (had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht, tenzij je echt een serial killer bent o.i.d). Vrij snel daarna had ik mijn telefonisch interview met een van de medewerkers (in het Engels) en werden mijn referenties gecheckt. Nouja, dat was allemaal goed en prima, en woensdag stond mijn profiel online op de Australische au pair site, en ik had ook al gelijk een familie waar ik mee in contact kon komen.


Vandaag heb ik dan ook met ze geskyped (20:30 Australische tijd). Het gezin bestaat uit een alleenstaande vader met zijn 3 kinderen. William (9), Oliver (7) en Lily (4). Ook hebben ze een fulltime nanny, Kate. Ze wonen in een suburb van Sydney, vlakbij Bondi en Bronte beach (je hoort mij nog niet klagen hoor).
Het gesprek met de vader ging goed, hij stelde veel vragen en we hebben zo een half uur gepraat.
Het lijkt mij een heel leuk gezin, maar ik wil ook nog wat andere gezinnen afwachten! We zullen zien, ik zal jullie in elk geval allemaal op de hoogte houden

Smile
.

Liefs, en duim voor me!

ps: als je je e-mail adres in het balkje rechts invult, krijg je een mailtje zodra ik een nieuw verhaal heb gepost!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active