au-pair in amerika

En toen waren we alweer 5 maanden verder

En nog steeds in Nederland!
Maar dat is allemaal niet erg, want het balletje begint eindelijk weer te rollen. Na eindelijk mijn rijbewijs in bezit te hebben, alle (ja heel veel) formulieren ingevuld te hebben en het pakket (bijna bijna bijna) de deur uit te hebben gedaan, wordt het nu wachten.
Wachten op het interview, workshop, en het belangrijkste: een familie!
Oeioeioei ik kan niet meer wachten, en hoop (en verwacht?) dat de volgende update very soon zal zijn.

Even nog wat algemene vragen op een rijtje:
NEE ik heb dus nog geen familie, als die wel gevonden is, horen jullie dat uiteraard meteen.
NEE ik weet nog niet de datum dat ik vertrek, het zal waarschijnlijk in de maand oktober zijn, maar eerder of later is ook niet uitgesloten.
NEE ik weet nog niet waar ik terecht kom, hopelijk Brisbane, Sydney of Melbourne, maar zolang het een leuke fam is, vind ik ergens anders ook geen probleem (hmm dat zeg ik nu)
JA ik heb er zin an, en vind het niet eng, alleen maar leukieeee!

TOT SNEL!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active