au-pair in amerika

Australia!

Hoi mensies,

Ja dat is raar, Australia als titel van een verhaal op een Amerikablog? Zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten speelde dit idee al een paar weekjes. Amerika lijkt mij nog steeds het allermooiste en leukste en alles, maar ik heb toch een paar dingennaast elkaar gezet en goed nagedachten het lijkt me het beste, en voor nu het leukste, om naar Australië te gaan, wat me ook geweldig lijkt!
Het was even een keuze maken, maar ik heb net met TravelAcitve gebeld en heb ze een mailtje gestuurd en dan word ik in het systeem overgezet naar Australië. Als alles goed gaat (rijbewijs, werk, etc.) dan is het plan om in augustus/september te vertrekken.

Nou goed, verder nog een paar goeie nieuwtjes, een tijdje terug heb ik mijn theorie examen gehaald in 1x, en kort daarna een datum geprikt voor mijn tussentijdse toets enpraktijk examen!
Daarnaast is het fijne van Australië dat ik alvast mijn gegevens kan opsturen naar de organisatie en dat ik mijn rijbewijs later nog kan toevoegen. Dus zodra het nieuwe aanmeldingspakket binnen is (ja, die blijkt heel anders te zijn dan die van Amerika, wist ik ook niet!) dan kan ik alvast met die dingen aan de slag.

Als laatste dingetje, wat gebeurt er met deze reisblog? Ik heb nog geen idee. Ik heb er naar gevraagd in de mail, maar of hij hetzelfde blijft, of dat ik een nieuwe krijg, of dat de naam wordt veranderd is voor mij nog onduidelijk, maar dat zal ik dan wel laten weten.

Oké, dit was het wel voor nu. Hopelijk tot snel bij de volgende update! :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active