au-pair in amerika

Short update

Hmmm. Ik had even zin om een korte update te schrijven.

Ik ben inmiddels volop bezig met mijn rijbewijs, zit geloof ik al op 25+ lessen, gaat prima, alleen motor wil nog wel eens afslaan. Verder ben ik tijdelijk 'gestopt' met werken, ik heb besloten om me nu volledig te focussen op dat rijbewijs en leen het daarvoor nodige geld bij mijn moeder. Terugbetalen komt wel in de tijd dat ik op een gezin moet wachten (naar verhalen, kan dat nog enkele maanden duren, helaas...).
Ik moet alleen wel een klein bijbaantje vinden anders verveel ik me de rest van de week dood aangezien ik niet elke dag een rijles in kan plannen natuurlijk haha.
Verder lees ik ongeveer elke dag verhalen van aupairs over de hele wereld, om een beetje de spirit erin te houden!

Liefs, en hopelijk tot binnenkort, als er snel weer een nieuwe update te vertellen valt!

ps: 1 februari heb ik mijn theorie examen, 1 dag na een 3-avondse cursus. Hopelijk gaat dat in 1x lukken want dan kan ik mijn tussentijdse toets en misschien wel praktijkexamen gaan inplannen! Duim voor me!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active